۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۲۳)

شپنا با خروج ۳۲میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶
کد خبر: 553427
شپنا با خروج ۳۲میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد

در معاملات بورس امروز شپنا با رشد بیش از دو درصدی قیمت ۱۳,۹۶۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از رقم ۲۰۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد بیش از دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۸۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۵۰میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۹۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقیقی‌ها بیش از ۳۲میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۸۸۷هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها ۳۹۱هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا از رقم ۲۰۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۰درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۴۳میلیون برگه سهم (۹۵درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از هفت میلیون برگه سهم (پنج درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت رشد بیش از دو درصدی برای دومین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدش