۰ نفر

اگر سهام فملی دارید، بخوانید(۲۳ مرداد)

ملی مس هفته را با سرخ‌پوشی آغاز کرد

۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
کد خبر: 553412
ملی مس هفته را با سرخ‌پوشی آغاز کرد

قیمت سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در اولین روز هفته افت کرد و فملی با خروج پول ۵۴میلیاردی مواجه شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ برخلاف روز کاری گذشته سرخ‌پوش شد و ۱.۴درصد افت کرد.

معاملات امروز «فملی» متعادل و در محدوده ۱۴۶۰تومان آغاز شد. قیمت سهام این شرکت روندی نزولی را دنبال کرد و تا محدوده ۱۴۰۰تومان هم رسید. در نیمه دوم بازار روند قیمتی آن صعودی شد و در نهایت نزدیک به محدوده ۱۴۴۰تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است گروه «فلزات اساسی» بیشترین خروج پول حقیقی‌ها را ثبت رساندند. این نماد نیز با ۵۴میلیارد تومان، دومین نماد با بیشترین خروج پول در بورس امروز ثبت شد.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۴,۳۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک درصد کاهش یافته است. همچنین‌ با جابجایی حدود ۱۱۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۴,۳۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» از ۱۶۴میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۵۹درصد از خرید سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ توسط حقیقی‌ها انجام شد و ۴۱درصد دیگر را حقوقی‌ها خریدند. از طرف دیگر، ۱۰۵میلیون برگه سهم(۹۱درصد) توسط افراد حقیقی و حدود ۱۰میلیون برگه سهم(۹درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسید. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۹هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۱.۴میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها همچنان ۱۲هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۶۳۰هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی23مرداد