خالص سفارشات خرید سهام به بیش از ۳۰میلیارد تومان می‌رسد. «ماشین آلات و تجهیزات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف شرکت خوراک دام پارس (غدام) به پنج درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «کدما» و «غدام» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۱۵۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «سپید»، «مدیریت» و «کالا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۲۰میلیارد تومان (۸۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۹۰میلیارد تومان (۶۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت خوراک دام پارس (غدام) به پنج درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«ماشین‌آلات و تجهیزات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۱۵۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه«استخراج کانه‌های فلزی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن بیش از ۱۳۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با تقاضای خرید ۴۱۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۵۹درصد از دو هزار و ۱۵چمیلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۲۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۳۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید13