۰ نفر

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۲۰مرداد)

شستا با صف خرید ۵۴میلیارد تومانی هفته را به پایان برد

۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷
کد خبر: 552757
شستا با صف خرید ۵۴میلیارد تومانی هفته را به پایان برد

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین روز هفته، حدود پنج درصد رشد کرد و به صف خرید نشست. همچنین شستا بیشترین ورود پول بورس امروز را از آن خود کرد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مانند سه روز گذشته سبز‌‌پوش شد و ۴.۸درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«شستا» معاملات امروز را متعادل و در محدوده ۱۴۰۰تومان آغاز کرد. در همان دقایق ابتدایی به صف خرید نشست و چند مرتبه این صف عرضه شد. در نهایت این نماد آخرین روز هفته را با صف خرید ۳۸میلیونی به ارزش حدود ۵۴میلیارد تومان ترک کرد. گفتنی است این نماد شاهد حدود ۱۶۰میلیارد تومان ورود پول شد و گروه «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» بیشترین ورود پول را از آن خود کرد.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۴,۳۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود ۴۴۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۴,۳۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۶۴۳میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۷درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۱۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۲۷۸میلیون برگه سهم(۶۲درصد) را افراد حقیقی و ۱۷۰میلیون برگه سهم(۳۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۳۶هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حدود یک میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها نیز ۱۲هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۳.۱میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا20مرداد