۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۱۹)

خرید ۴۶میلیاردی حقوقی

۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
کد خبر: 552485
خرید ۴۶میلیاردی حقوقی

در معاملات بورس امروز شستا با رشد حدود یک درصدی قیمت ۱۳,۷۴۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم ۱۸۵میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد حدود یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۶۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۱۳۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۷۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقیقی‌ها حدود ۴۶میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از دو میلیون و ۶۳۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۰هزار واحد و حقوقی‌ها ۷۱۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۱۸۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۶۳درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۱۷میلیون برگه سهم (۸۸درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۱۶میلیون برگه سهم ( ۱۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شستا با پایداری در مدار صعودی، برای سومین روز متوالی سبزپوش ماند.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا