۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۱۹)

رفت و برگشت معاملات شپنا، به نفع سهامداران تمام شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱
کد خبر: 552484
رفت و برگشت معاملات شپنا، به نفع سهامداران تمام شد

در معاملات بورس امروز شپنا با رشد حدود نیم درصدی قیمت ۱۳,۱۲۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از رقم ۱۵۰میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد حدود نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۰۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.۱۵درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۱۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۱۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقیقی‌ها بیش از ۴۶میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۵هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۹۳۵هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۸هزار واحد و حقوقی‌ها ۳۸۷هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا از رقم ۱۵۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۶۳درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۰۸میلیون برگه سهم (۹۴درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۶میلیون برگه سهم (۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت رشد نیم درصدی برای سومین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شپنا