۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند(۱۹ مرداد)

خساپا یک درصد رشد به ثبت رساند

۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸
کد خبر: 552479
خساپا یک درصد رشد به ثبت رساند

در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سایپا برای هفتمین روز متوالی رشد کرد و شاهد جا به جایی بیش از ۸۴۱میلیون برگه سهم شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سایپا، مانند روز گذشته سبزپوش شد و  حدود یک درصد رشد کرد. همچنین «خساپا» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«خساپا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۸۸تومان آغاز کرد. روند خرید و فروش سهام سایپا صعودی ادامه یافت و دقایقی از محدوده ۱۹۰تومان نیز عبور کرد. پس از آن روندی نزولی در پیش گرفت و در نهایت نزدیک به محدوده ۱۸۶تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است این نماد با خروج پول بیش از یک میلیارد تومان مواجه شد.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۸۵۷ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۰.۳درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۴۳۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۸۶۹ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «خساپا» به حدود ۸۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۲درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۴۰۴میلیون برگه سهم (۹۴درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۵میلیون سهم (۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۷۹هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۲.۶میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها نیز ۹۴هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۳.۱میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خساپا19مرداد