خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۱۷۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام پتروشیمی پارس ۵۵۵میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۲۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۱۷۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «پارس»، «وهامون» و «هرمز» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی پارس ۵۵۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «تپکو»، «کدما» و «غدام» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۴۰میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۴۰میلیارد تومان (۷۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۳نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری هامون صبا (وهامون) به ۱۱.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۵۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۹۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» با فشار فروش ۲۰۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۶۲درصد از دو هزار و ۲۳۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۲۶۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

برترین صفوف خرید فروش19.05.1400

نقشه صفوف 19.05.1400