۰ نفر

اگر سهام برکت دارید، بخوانید(۱۸ مرداد)

افت یک درصدی برکت در روز سبز بازار

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
کد خبر: 552181
افت یک درصدی برکت در روز سبز بازار

سهام گروه دارویی برکت، در بورس امروز یک درصد افت کرد. ارزش معاملات برکت، تنها با جا به جایی ۲۰میلیون برگه سهم به ۸۰میلیارد تومان رسید.

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت مانند روز گذشته سرخ‌پوش شد و یک درصد افت کرد. همچنین «برکت» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«برکت» معاملات خود را به صورت متعادل و در محدوده ۳۹۰۰تومان آغاز کرد. در دقایق آغازین بازار حرکت خود را به سمت محدوده ۴۰۰۰تومان آغاز کرد اما به این محدوده نرسید و روند نزولی خود را کلید زد. در نهایت در محدوده ۳۸۵۰تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است علی رغم اینکه گروه «مواد و محصولات دارویی» دومین گروه با بیشترین ورود پول بودند، این نماد در بورس امروز با خروج پول حدود سه میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام گروه دارویی برکت در آخرین معاملاتش به قیمت ۳۸,۵۴۰ ریال معامله شد که نسبت به دیروز ۱.۶درصد کاهش یافته است. همچنین حدود ۲۰میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۳۸,۷۹۰ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به حدود ۸۰میلیارد تومان رسید. ۹۵درصد خریداران حقیقی‌ها و پنج درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. بیش از ۲۰میلیون برگه سهم(۹۹درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و و حدود ۲۲۰هزار برگه سهم(۱درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها چهار هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۱۳۱هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها نیز پنج هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۳۲هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت18مرداد