۰ نفر

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۱۸ مرداد)

سهم ۱۵درصدی فولاد مبارکه در رشد ۱۵هزار واحدی شاخص

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱
کد خبر: 552178
سهم ۱۵درصدی فولاد مبارکه در رشد ۱۵هزار واحدی شاخص

سهام فولاد مبارکه اصفهان، سه درصد رشد کرد. از طرفی بیشترین خروج پول حقیقی‌ها و بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس امروز، متعلق به فولاد بود.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز گذشته، سبز‌پوش شد و سه درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۱۰۰تومان آغاز کرد. قیمت این سهام در همان دقایق ابتدایی بازار تا محدوده ۱۱۴۰نومان رسید در همان محدوده به کار خود پایان داد. همچنین بیشترین خروج پول افراد حقیقی متعلق به گروه «فلزات اساسی» بود. این نماد نیز با حدود ۴۵میلیارد تومان بیشترین خروج پول را در بورس امروز به ثبت رساند. گفتنی است در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس ۱۵هزار و ۳۱۴واحد رشد کرد که دو هزار و ۴۰۵واحد آن و بیشترین تاثیر مثبت متعلق به این نماد بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۱,۴۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۳.۶درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از ۲۲۰میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۳۳۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۲۵۰میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۵۱درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۴۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۱۵۱میلیون برگه سهم(۶۹درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۶۸میلیون برگه سهم(۳۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۵هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حد.د ۱.۵میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۱۷هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۱.۵میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد 18مرداد