۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۱۸)

رشد چهار درصدی خساپا در سومین روز هفته

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷
کد خبر: 552161
رشد چهار درصدی خساپا در سومین روز هفته

در معاملات بورس امروز سایپا با رشد چهار درصدی قیمت ۱,۸۷۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم از رقم ۱۰۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با رشد چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۸۵۱ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته سه درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۵۷۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۸۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقیقی‌ها سه میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۳۲هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از دو میلیون و ۹۰۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۸۸هزار واحد و حقوقی‌ها دو میلیون و ۷۱۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خساپا از رقم ۱۰۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۴درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و ۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۵۵۶میلیون برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۶میلیون برگه سهم (سه درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

خساپا با ثبت رشد چهار درصدی به مدار صعودی بازگشت و معاملاتی سودده برای خود رقم زد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خساپا