۰ نفر

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۱۷ مرداد)

شستا تن به سرخ پوشی نداد

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹
کد خبر: 551923
شستا تن به سرخ پوشی نداد

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود افت را تجربه کرد اما در مجموع ۰.۴درصد رشد قیمت را به ثبت رساند. همچنین شستا در بورس امروز با خروج پول ۲۰میلیارد تومانی مواجه شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، برخلاف روز گذشته سبز‌‌پوش شد و ۰.۴درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«شستا» معاملات امروز را متعادل و در محدوده ۱۳۲۵تومان آغاز کرد. روند معاملات در نیمه ابتدایی بازار صعودی پیش رفت و از محدوده ۱۳۶۰تومان نیز عبور کرد. اما در نیمه دوم بازار به سمت قیمت‌های پایین‌تری هدایت شد و در محدوده ۱۳۳۰تومانی به کار خود پایان داد. گفتنی است این نماد شاهد حدود ۲۰میلیارد تومان خروج پول شد و گروه «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» سومین گروه با بیشترین خروج پول بودند.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۳۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۰.۱درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود ۸۶میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۴۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۱۱۶میلیارد تومان رسید. همچنین ۷۹درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۲۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۸۳میلیون برگه سهم(۹۶درصد) را افراد حقیقی و سه میلیون برگه سهم(۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۰هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حدود یک میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها نیز ۱۰هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۱۹۴هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا17مرداد