۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۱۷)

رنج معاملات سودده در شپنا

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
کد خبر: 551859
رنج معاملات سودده در شپنا

در معاملات بورس امروز شپنا با رشد سه درصدی قیمت ۱۳,۰۰۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم ۱۳۵میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۹۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۰۳میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۰۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقیقی‌ها حدود ۱۳میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۵هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون و ۲۷۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۵هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون و ۴۷۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم ۱۳۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۷۱درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۸۳میلیون برگه سهم (۸۰درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۲۰میلیون برگه سهم ( ۲۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت رشد سه درصدی، بر مدار صعودی حرکت کرد و مورد معامله قرار گرفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شپنا