۰ نفر

سهامداران بانک تجارت بخوانند(۱۶ مرداد)

سهام وتجارت معاملات این هفته را سبزپوش کلید زد

۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱
کد خبر: 551564
سهام وتجارت معاملات این هفته را سبزپوش کلید زد

سهام بانک تجارت در اولین روز هفته با حجم معاملات ۳۳۱میلیونی در میان نمادهای پرتراکنش ظاهر شد. همچنین وتجارت حدود چهار درصد رشد را به ثبت رساند.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام بانک تجارت برخلاف روز کاری گذشته سبزپوش شد و ۳.۸درصد رشد کرد. همچنین «وتجارت» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

معاملات امروز «وتجارت» متعادل و نزدیک به محدوده ۲۴۵تومان آغاز شد. در همان دقایق ابتدایی، روندی صعودی در پیش گرفت و تا یک قدمی صف خرید هم رسید. اما پس از اندکی عقب نشینی در نهایت در محدوده ۲۵۵تومان به کار خود پایان داد. همچنین «وتجارت» سومین نماد با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل ثبت شد(۵۲۳واحد). گفتنی است بانکی‌ها پس از مدت‌ها بیشترین ورود پول را در بورس امروز به ثبت رساندند و این نماد نیز با ورود پول ۶میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام بانک تجارت در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۵۴۹ریال را ثبت کرد که نسبت به آخرین روز معاملاتی، چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۳۳۱میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۵۴۴ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وتجارت» از ۸۴میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۲درصد از سهام بانک تجارت را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۲۸۰میلیون برگه سهم (۸۵درصد)را اشخاص حقیقی و تعداد ۵۱میلیون سهم (۱۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۶۹هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۲.۳میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها همچنان ۶۵هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۳.۹میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

وتجارت 16مرداد