۰ نفر

سهامداران فملی بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۱۶)

افت حجم معاملات فملی

۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۱
کد خبر: 551546
افت حجم معاملات فملی

فملی امروز با افت دو درصدی قیمت ۱۳,۸۵۰را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به بیش از ۷۵میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت بیش از یک درصدی قیمت ۱۳,۸۵۰را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۹۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۷۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۸۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی حقیقی‌ها حدود هشت میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۹هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون و ۳۶۶هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۱هزار واحد و حقوقی‌ها ۳۸۸هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از  رقم ۱۰۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۹درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و ۱۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۷۳میلیون برگه سهم (۹۶درصد) را اشخاص حقیقی و حدود سه میلیون برگه سهم ( چهار درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فملی امروز با ثبت معاملاتی نوسانی بر مدار نزولی باقی ماند و با زیان بیش از یک درصدی همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی