۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۱۳)

خساپا با زیان همراه شد

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰
کد خبر: 550841
خساپا با زیان همراه شد

در معاملات بورس امروز سایپا با افت یک و نیم درصدی قیمت ۱,۷۳۶را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم از رقم ۶۸میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با افت یک و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۷۴۴ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۳۹۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۷۳۶ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقیقی‌ها ۳۷۵میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۸۶هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۵۷۹هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۰۹هزار واحد و حقوقی‌ها ۶۸۶هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خساپا از رقم ۶۸میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۸درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۳۸۶میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را اشخاص حقیقی و حدود پنج میلیون برگه سهم (یک درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است خساپا با ثبت معاملاتی زیان بار، با سرخپوشی به استقبال هفته آینده رفت.

برای مشاهده تصویردر اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خساپا