۰ نفر

اگر سهام خودرو دارید، بخوانید(۱۳مرداد)

وضعیت معاملات خودرو در آخرین روز هفته

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱
کد خبر: 550838
وضعیت معاملات خودرو در آخرین روز هفته

سهام ایران خودرو در آخرین روز معاملاتی این هفته کاهش قیمت را تجربه کرد و با حجم معاملات ۴۰۸میلیونی، افت ۱.۵ درصدی را به ثبت رساند.

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو مانند روز گذشته سرخ‌پوش شد و ۱.۵درصد افت کرد. همچنین «خودرو» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«خودرو» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۱۹۸تومان آغاز کرد. قیمت این سهم در دقایق ابتدایی بازار تا محدوده ۱۹۶تومان افت کرد و پس از آن تا محدوده ۲۰۲تومان افزایش یافت. اما در مجموع شاهد روندی نزولی شد و در محدوده ۱۹۶تومان به معاملات این هفته خود پایان داد. همچنین این نماد با خروج پول دو میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام ایران خودرو در آخرین معاملاتش به قیمت ۱,۹۶۱ریال معامله شد که نسبت به دیروز دو درصد کاهش یافته است. همچنین ۴۰۸میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۱,۹۷۱ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «خودرو» به ۸۰میلیارد تومان رسید. ۹۳درصد خریداران حقیقی‌ها و هفت درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. ۳۸۹میلیون برگه سهم(۹۵درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و ۱۸میلیون برگه سهم(۵درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۵۶هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حدود دو میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۸۴هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۲.۳میلیون سهم ثبت شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خودرو13مرداد