۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

عملکرد ماهانه داده گستر عصر نوین / های وب ۲۲۸میلیارد تومان درآمد کسب کرد

۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۱
کد خبر: 550573
عملکرد ماهانه داده گستر عصر نوین / های وب ۲۲۸میلیارد تومان درآمد کسب کرد

شرکت داده گستر عصر نوین در تیر ماه سال جاری بیش از ۲۲۸میلیارد تومان درآمد کسب نمود که نسبت به ماه گذشته ۳۴درصد افزایش داشته اما در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۰، چهار درصد کاهش یافته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ شرکت داده گستر عصر نوین در تیر ماه سال جاری از ارائه خدمات « خدمات عمده فروشی پروانه FWA و استفاده از امکانات توسط سایر شرکت‌های دارنده پروانه» بیش از ۱۱۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود. که با اختصاص ۴۹درصد از درآمد کل به خود، بیشترین سهم در درآمد شرکت داشته است. این رقم نسبت به ماه گذشته ۱۶درصد افزایش داشته  و در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۰، بیش از ۳۸۲درصد جهش یافته است.

های‌وب بیش از ۴۲میلیارد تومان درآمد از بخش «ارائه خدمات عمومی اجباری در مناطق روستایی» کسب نمود که ۱۸درصد از کل درآمد بدست آمده است. این رقم نسبت به متوسط ۱۲ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۰، بیش از چهار درصد کاهش یافته است. پس از آن «درآمد حاصل از فروش تجهیزات سمت مشترکین» با اختصاص ۴۰میلیارد تومان به خود در رده سوم قرار گرفت که افزایش ۳۳درصدی نسبت به ماه گذشته برای خود ثبت کرده است.

 همچنین شرکت داده گستر عصر نوین بیش از ۲۵میلیارد تومان از بخش «درآمد حاصل از ارائه خدمات پروانه FCP» و هشت میلیارد تومان از بخش «درآمد حاصل از ارائه خدمات پروانه TRUNK» خود کسب کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

های وب 11