امروز معامله‌گرها ۲۷۰میلیارد تومان سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۱۶.۳درصد از کل سهام لعابیران‌ معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع بیش از ۶هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «پترول»، «فرابورس»، «فجر»، «شستا» و «دی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۲۷۰میلیارد تومان سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان دست به دست شد، فرابورس ایران پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد امیرکبیر کاشان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام لیزینگ رازی (ولراز) با افت ۴۰درصدی و سهام کشت و صنعت آبشیرین (آبین) با افت ۲۴درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۱۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۷۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۶.۳درصد از کل سهام لعابیران‌ (شلعاب) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۳.۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هشت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.05.12

رتبه بندی ارزش معاملات 00.05.12.gif