۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۱۱)

رشد بیش از چهار درصدی خساپا در سومین روز هفته

۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷
کد خبر: 550216
رشد بیش از چهار درصدی خساپا در سومین روز هفته

در معاملات بورس امروز سایپا با رشد بیش از چهار درصدی قیمت ۱,۸۱۶را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم از رقم ۱۶۰میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با رشد بیش از چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۸۱۴ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته چهار و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۹۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۸۱۶ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقوقی‌ها حدود ۱۰میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۷۰هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از سه میلیون و ۲۰۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۰۲هزار واحد و حقوقی‌ها پنج میلیون و ۳۲۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خساپا از رقم ۱۶۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۷درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و سه درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از۸۰۸میلیون برگه سهم (۹۰درصد) را اشخاص حقیقی و ۹۰میلیون برگه سهم (۱۰درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است خساپا با ثبت معاملاتی سودده برای سومین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویردر اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خساپا