۰ نفر

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۱۱ مرداد)

شستا سبزپوش خواهد شد؟

۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
کد خبر: 550165
شستا سبزپوش خواهد شد؟

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود رشد را تجربه کرد اما در مجموع ۰.۲درصد افت قیمت را به ثبت رساند. همچنین شستا در بورس امروز بیشترین خروج پول را از آن خود کرد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مانند روز گذشته سرخ‌‌پوش شد و ۰.۲درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«شستا» معاملات امروز را متعادل و در محدوده ۱۲۵۰تومان آغاز کرد. روند معاملات در دقایق ابتدایی بازار صعودی پیش رفت اما طولی نکشید که قیمت‌های خرید و فروش محدوده‌های پایین‌تر را نشانه گرفتند و به همان محدوده ۱۲۵۰تومانی برگشت. گفتنی است این نماد شاهد حدود ۳۰میلیارد تومان خروج پول شد و در صدر خروج پول نمادهای بورسی بازار امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۶۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۰.۰۸درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود ۶۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۵۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۸۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۶۳درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۳۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۶۵میلیون برگه سهم(۹۹درصد) را افراد حقیقی و کمتر از یک میلیون برگه سهم(۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها هشت هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۱.۲میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۱۰هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۳۶هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا11مرداد