۰ نفر

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۹ مرداد)

شستا سبزپوش شد

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷
کد خبر: 549575
شستا سبزپوش شد

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برای اولین روز پس از بازگشایی سبزپوش شد و سه درصد رشد و چهار میلیارد تومان ورود پول را تجربه کرد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، برخلاف سه روز کاری گذشته سبز‌‌پوش شد و سه درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«شستا» معاملات امروز را متعادل و در محدوده ۱۲۴۰تومان آغاز کرد. در مجموع روند معاملات با شیب صعودی مواجه شد و در محدوده ۱۲۶۰تومان به کار خود پایان داد.گفتنی است این نماد شاهد حدود چهار میلیارد تومان ورود پول شد.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۷۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود سه درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود ۱۱۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۷۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۱۵۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۰درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۲۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۹۱میلیون برگه سهم(۷۸درصد) را افراد حقیقی و حدود ۲۶میلیون برگه سهم(۲۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۲هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۱.۱میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها همچنان ۱۰هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۱.۲میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا9مرداد