۰ نفر

اگر سهام برکت دارید، بخوانید(۶ مرداد)

برکت سبزپوش به تعطیلات رفت

۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
کد خبر: 548927
برکت سبزپوش به تعطیلات رفت

سهام گروه دارویی برکت در آخرین روز هفته سبزپوش شد. برکت با جا به جایی ۲۵میلیون برگه سهام، دو درصد رشد کرد.

برای اطلاع از به‌روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت برخلاف دو روز گذشته سبز‌‌پوش شد و حدود دو درصد رشد کرد. همچنین «برکت» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«برکت» معاملات خود را به صورت متعادل و در محدوده ۳۸۰۰تومان آغاز کردروند معاملات در مجموع صعودی شد و آخرین روز هفته را نزدیک به محدوده ۳۹۵۰تومان به پایان رساند. گفتنی است این نماد در بورس امروز با خروج پول حدود ۱۰میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام گروه دارویی برکت در آخرین معاملاتش به قیمت ۳۹,۳۶۰ریال معامله شد که نسبت به دیروز ۳.۴درصد افزایش یافته است. همچنین حدود ۲۵میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۳۸,۸۶۰ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به حدود ۹۶میلیارد تومان رسید. ۹۰درصد خریداران حقیقی‌ها و ۱۰درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. بیش از ۲۴میلیون برگه سهم(۹۹درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و و کم‌تر از یک میلیون برگه سهم(۱درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها چهار هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۱۵۹هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها پنج هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۲۹هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت6مرداد