خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم ۱۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام خوراک دام پارس ۶۸میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹و ۴۰جمع صف‌های خرید حدود ۸۶۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «غدام»، «ثالوند» و «فجر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام خوراک دام پارس ۶۸میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «سپید»، «شاراک» و «وبرق» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۲۰میلیارد تومان (۹۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۲۵میلیارد تومان (۴۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف #سپید ماکیان به ۱۵.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۱۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه«محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن حدود ۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با تقاضای خرید ۴۰۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۵۷درصد از هزار و ۷۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۷۲۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۴۷۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

برترین صفوف خرید فروش05.05.1400

نقشه صفوف 05.05.1400