۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کاما به سبزپوشی خود ادامه داد

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵
کد خبر: 548352
کاما به سبزپوشی خود ادامه داد

سهام شرکت باما، در اولین رز معاملاتی هفته به سبزپوشی خود ادامه داد و بیش از سه درصد رشد کرد. همچنین کاما دومین نماد با بیشترین خروج پول بورس امروز بود.

برای اطلاع از به‌روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت باما، مانند آخرین روز معاملاتی خود سبز‌‌پوش شد و ۳.۸درصد رشد کرد. به این ترتیب «کاما» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«کاما» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۱۲۳۰تومان آغاز کرد. این نماد در ابتدا بازار برای دقایقی کوتاه با صف خرید مواجه شد و سپس به معاملات متعادل خود ادامه داد و در همان محدوده ۱۲۳۰تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است این نماد در بورس امروز، با حدود ۱۴میلیارد تومان، دومین نماد با بیشترین خروج پول بود.

سهام شرکت باما در آخرین معاملاتش به قیمت ۱۲,۳۴۰ریال معامله شد که نسبت به روز گذشته ۲.۷درصد افزایش یافته است. همچنین حدود ۸۶میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۱۲,۴۷۰ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «کاما» به حدود ۱۰۷میلیارد تومان رسید. ۸۳درصد خریداران حقیقی‌ها و ۱۷درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. حدود ۸۳میلیون برگه سهم(۹۶درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و و بیش از ۳میلیون برگه سهم(۴درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۵هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۷۷۳هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۲۵هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۳۷۳هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

کاما4مرداد