خالص سفارشات فروش سهام به حدود ۷۰میلیارد تومان می‌رسد. «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ثقزوی به ۵.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۷۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۷۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «غدام»، «ثالوند» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام خوراک دام پارس بیش از ۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شاراک»، «ذوب» و «های وب» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۲۵میلیارد تومان (۵۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۱۰میلیارد تومان (۵۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۵.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۱۵۸میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۶میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات «محصولات شیمیایی» با تقاضای ۲۱۰میلیارد تومانی همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 2

Image 1