۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۴.۲۶)

شستا با ورود ۱۵میلیارد تومانی حقیقی ها همراه شد

۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲
کد خبر: 545763
شستا با ورود ۱۵میلیارد تومانی حقیقی ها همراه شد

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت حدود دو درصدی قیمت ۱۲,۴۲۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۵۰میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت حدود دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۵۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.۴درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۲۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۴۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها حدود ۱۵میلیاردتومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۹هزار واحد و حقوقی‌ها به ۲۷۳هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۱هزار واحد و حقوقی‌ها ۹۳۶هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم ۱۵۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۶درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و چهار درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۰۴میلیون برگه سهم (۸۶درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۱۷میلیون برگه سهم (۱۴درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است شستا معاملاتی زیان بار برای خود رقم زد و برای سومین روز متوالی در سیر نزولی باقی ماند.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا