۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۴.۲۳)

بازگشت شستا به مدار صعودی / شستا ورود ۲۰میلیارد تومانی حقیقی ها همراه شد

۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱
کد خبر: 545039
بازگشت شستا به مدار صعودی / شستا ورود ۲۰میلیارد تومانی حقیقی ها همراه شد

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد ۰.۶۳درصدی قیمت ۱۲,۷۵۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم ۱۵۵میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد ۰.۶۳درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت.  

سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۶۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۲۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۷۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها حدود ۲۰میلیاردتومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۱هزار واحد و حقوقی‌ها به ۳۰۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۹هزار واحد و حقوقی‌ها ۹۴۳هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۱۵۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۴درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۸میلیون برگه سهم (۸۱درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۲۲میلیون برگه سهم (۱۹درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است شستا با ثبت رشد ۰.۶۳درصدی، به مدار نزولی بازگشت و با سبزپوشی به استقابل هفته آینده رفت.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا