۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

وضعیت معاملات بانکی ها در بورس امروز / رشد شاخص نمادهای بانکی‌ از خرداد ماه

۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶
کد خبر: 544793
وضعیت معاملات بانکی ها در بورس امروز / رشد شاخص نمادهای بانکی‌ از خرداد ماه

بانکی‌ها در معاملات امروز سومین گروه با بیشترین ارزش معاملات و اولین گروه با بیشترین خروج پول در بازار بودند. همچنین نمادهای بانک تجارت، صادرات و ملت متعادل معامله و سرخ‌پوش شدند.

اقتصاد‌آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بیست و دومین روز از تیرماه ۱۴۰۰، شاخص گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با ۲۴واحد رشد معادل ۰.۳درصد مواجه شد و به رقم هفت هزار و ۴۸۲واحد رسید. گفتنی است شاخص بانکی‌ها در مجموع از خرداد ماه تا به امروز روندی صعودی در پیش گرفته است. همچنین حدود هزار و ۲۶۱میلیون برگه سهم بانکی بین سهامداران دست به دست شد. نمادهای گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در بورس امروز، با ۶۵۷میلیارد تومان، سومین گروه با بیشترین ارزش معاملات و همچنین با حدود ۹۰میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی‌ها را از آن خود کردند.

بانک تجارت

قیمت سهام بانک تجارت در معاملات امروز بازار سهام تغییری نسبت به روز گذشته نکرد. قیمت این سهام در آخرین معاملات به ۲,۶۸۱ریال و قیمت پایانی آن به ۲,۶۹۲ریال رسید. با جا به جایی حدود ۳۴۴میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته بیشتر شد و با حدود ۴۵میلیارد تومان خروج پول مواجه شد. گفتنی است حدود ۳۰درصد خریداران و ۷۸درصد فروشندگان این نماد حقیقی‌ها بودند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۴۲هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۳۰میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۷۱هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها سه میلیون سهم ثبت شد.

بانک صادرات

قیمت سهام بانک صادرات در معاملات امروز بازار سهام ۰.۲ نسبت به روز گذشته کاهش یافت. گفتنی است حدود ۹۱درصد خریداران و ۹۷درصد فروشندگان این نماد حقیقی‌ها بودند. همچنین قیمت پایانی سهام بانک صادرات ۲,۲۷۶ریال باقی ماند. همچنین با جا به جایی ۱۵۸میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته کاهش یافت و شاهد دو میلیارد تومان خروج پول شد. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۶۵ هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها یک میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۷۲هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۷۰۰هزار سهم ثبت شد.

بانک ملت

سهام بانک ملت در معاملات امروز بازار سهام با ۰.۷درصد افت رو به رو شد. همچنین معاملات امروز بانک ملت متعادل صورت گرفت. همچنین با جا به جایی ۱۸۰میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته تغییر قابل توجهی نداشت و هفت میلیارد تومان خروج پول برای این نماد ثبت شد. همچنین قیمت پایانی سهام بانک ملت به ۴,۰۵۹ریال رسید. گفتنی است حدود ۶۴درصد خریداران و ۷۴درصد فروشندگان این نماد حقیقی‌ها بودند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۶۴هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۶میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۶۲هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود سه میلیون سهم ثبت شد.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وتجارت22تیر

وبصادر22تیر

وبملت22تیر