۰ نفر

تحلیل روزانه پالایشی‌ها؛

عملکرد پالایشی ها زیر ذره بین / پرچمداران پالایشی با سرخپوشی به استقبال هفته آینده رفتند

۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۵
کد خبر: 543018
عملکرد پالایشی ها زیر ذره بین / پرچمداران پالایشی با سرخپوشی به استقبال هفته آینده رفتند

پرچمداران پالایشی با بازگشت به مدار نزولی با زیان همراه شدند و کام سهامداران خود را تلخ کردند.

برای دنبال کردن اخبار «پالایشی‌ها» اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، پرچمداران پالایشی یعنی «شتران»، «شبریز» و «شپنا» با ثبت رشد به روند نزولی بازگشتند.

شتران

شرکت پالایش نفت تهران، در معاملات امروز با ثبت افت بیش از سه درصدی سرخپوش شد. شرکت پالایش نفت تهران با جا به جایی بیش از ۷۰میلیون برگه سهم، میان سهامداران دست به دست شد.

شتران در آخرین معاملات خود با افت سه و نیم درصدی قیمت ۹,۳۹۰ریال را ثبت کرد. همچنین این سهم ارزش معاملات حدود ۶۷میلیارد تومانی برای خود رقم زد و با ثبت قیمت ۹,۳۲۰ریال به اسقبال روز آینده رفت.

شتران

شبریز

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تبریز با افت یک و نیم درصدی مواجه شد. این نماد بورسی در آخرین معامله خود با افت حدود یک درصدی قیمت ۳۴,۲۶۰ریال را ثبت کرد و به استقبال روز آینده رفت.

شبریز

شپنا

شرکت پالایش نفت اصفهان، در معاملات امروز با ثبت افت حدود دو درصدی در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۸۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از یک و نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۸۸میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۷۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شپنا از رقم ۱۴۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۷۸درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر،  ۹۹درصد از سهام شپنا را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

شپنا