۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ویژه سهامداران خگستر(۲تیر) / سرخ پوشی خگستر در روز سبز بازار

۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱
کد خبر: 538959
ویژه سهامداران خگستر(۲تیر) / سرخ پوشی خگستر در روز سبز بازار

در بورس امروز سهام شرکت گسترش ‌سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو ۲.۲درصد افت کرد. همچنین خگستر در میان نمادهای پرتراکنش ظاهر شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت گسترش ‌سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو برخلاف روز گذشته با سرخ‌پوشی مواجه شد و ۲.۲درصد افت کرد. همچنین «خگستر» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. گفتنی است این نماد روز یکشنبه پس از تجربه ۱۰روز سبز، با افت قیمت مواجه شد. پس از دو روز افت، روز گذشته سبزپوش شد و امروز دوباره افت کرد.

«خگستر» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۲۴۵تومان آغاز کرد. معاملات متعادل ادامه پیدا کرد و دقایقی نیز به ۲۵۵تومان رسید. در نهایت این نماد بازار را در آخرین روز هفته در محدوده ۲۴۰تومان ترک کرد. همچنین امروز دومین گروه با بیشترین خروج پول افراد حقیقی، خودرویی‌ها بودند.

سهام شرکت گسترش‌ سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۴۱۴ ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۳.۸درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۵۸۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۴۵۴ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «خگستر» به حدود ۱۴۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۷درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و سه درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۵۶۲میلیون برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۱۸میلیون سهم (۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خگستر2تیر