۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۲تیر) / سهم ۱۰درصدی فولاد مبارکه در رشد شاخص بورس تهران

۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸
کد خبر: 538894
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۲تیر) / سهم ۱۰درصدی فولاد مبارکه در رشد شاخص بورس تهران

سهام فولاد مبارکه اصفهان به سبزپوشی خود ادامه داد و با صف خرید رو به رو شد. همچنین فولاد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را از آن خود کرد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز گذشته سبزپوش شد و ۳.۷درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۰۴۰تومان آغاز کرد. معاملات روندی صعودی پیدا کرد و در نیمه دوم بازار به صف خرید نشست. به این ترتیب این نماد بازار را در آخرین روز معاملاتی هفته با صف خرید ۲۰میلیونی ترک کرد. همچنین «فلزات اساسی» بیشترین ورود پول حقیقی‌ها را ثبت کردند و این نماد نیز شاهد ۸۵میلیارد تومان ورود پول شد. گفتنی است بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس با دو هزار و ۷۸۸واحد متعلق به این نماد بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۷۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از ۲۴۶میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۵۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۲۶۰میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۸۵درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۱۳۱میلیون برگه سهم(۵۳درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۱۱۵میلیون برگه سهم(۴۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد2تیر