۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ویژه سهامداران خگستر(۳۱خرداد) / نوید سبزپوشی مجدد برای خگستر؟

۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبر: 538283
ویژه سهامداران خگستر(۳۱خرداد) / نوید سبزپوشی مجدد برای خگستر؟

در بورس امروز خگستر پس از تجربه ۱۰روزه رشد خود، برای دومین روز سرخ پوشید. صف فروش این نماد در ابتدای بازار برچیده شد و در آخرین معاملات خود با رشد مواجه شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت گسترش ‌سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو مانند روز گذشته با سرخ‌پوشی مواجه شد و حدود یک درصد افت کرد. همچنین «خگستر» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. گفتنی است این نماد روز گذشته پس از تجربه ۱۰روز سبز با افت قیمت مواجه شد و امروز هم این افت ادامه پیدا کرد.

«خگستر» معاملات امروز خود را با صف فروش ۳۴۵میلیونی و در محدوده ۲۳۵تومان آغاز کرد. دقایقی نگذشت که این صف برچیده شد و روند صعودی قیمت آغاز شد. در نهایت این نماد بازار را در محدوده ۲۵۰تومان ترک کرد. همچنین  امروز بیشترین ورود پول افراد حقیقی متعلق به خودرویی‌ها بود. این نماد نیز شاهد ورود پول دو میلیارد تومانی شد. 

سهام شرکت گسترش‌ سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۵۰۰ ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۵درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۸۳۱میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۴۳۹ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «خگستر» به حدود ۲۰۳میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۹درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و یک درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۸۱۱میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۰میلیون سهم (۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خگستر31خرداد