۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران بانک تجارت بخوانند(۳۰خرداد) / وتجارت با حجم بالای معاملات سبزپوش ماند

۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
کد خبر: 537970
سهامداران بانک تجارت بخوانند(۳۰خرداد) / وتجارت با حجم بالای معاملات سبزپوش ماند

سهام بانک تجارت امروز با حجم معاملات قابل توجهی رشد کرد و وتجارت در میان نمادهای پرتراکنش ظاهر شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام بانک تجارت مانند روز گذشته سبزپوش شد و ۴.۵درصد رشد کرد. همچنین «وتجارت» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

معاملات امروز «وتجارت» متعادل و در محدوده ۲۳۸تومان آغاز شد. در ادامه معاملات به صورت متعادل انجام شد و برای دقایق کوتاهی نیز به صف خرید نشست. در نهایت در همان محدوده ۲۳۸تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است بانکی‌ها در بورس امروز دومین گروه با بیشترین خروج پول حقیقی‌ها بودند.

سهام بانک تجارت در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۳۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به آخرین روز معاملاتی، ۳.۷درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۶۱۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۳۹۷ریال آغاز خواهد کرد. گفتنی است حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته ۳.۵برابر شده و رشد چشمگیری داشته است.

ارزش معاملات امروز «وتجارت» از ۱۴۸میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۱درصد از سهام بانک تجارت را حقیقی‌ها و ۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۵۲۴میلیون برگه سهم (۸۵درصد)را اشخاص حقیقی و تعداد ۹۴میلیون سهم (۱۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

وتجارت30خرداد