۰ نفر

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۲۹خرداد)

شستا بازار را با صف خرید ترک کرد / ورود پول ۲۲میلیاردی در اولین روز هفته

۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹
کد خبر: 537651
شستا بازار را با صف خرید ترک کرد / ورود پول ۲۲میلیاردی در اولین روز هفته

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اقبال خوبی از طرف سرمایه‌گذاران مواجه شد و سبزپوش شد. همچنین اولین روز هفته برای این نماد با صف خرید و ورود پول همراه شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، برخلاف روز کاری گذشته سبز‌پوش شد و چهار درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۰۳۰تومان آغاز کرد. در ادامه، روند قیمت‌ها مسیری صعودی را طی کرد تا اینکه با آغاز نیمه دوم بازار سهام شستا با صف خرید ۶۰میلیونی مواجه شد. این صف رفته رفته سنگین‌تر شد و در دقایق پایانی بازار اندکی از حجم آن کاسته شد. به این ترتیب اولین روز هفته را با صف ۹۰میلیونی به پایان رساند. گفتنی است در بورس امروز «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» دومین گروه با بیشترین ورود پول حقیقی‌ها بودند و «شستا» نیز با ۲۲میلیارد تومان ورود پول مواجه شد.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۶۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود ۶۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۵۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۶۳میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۷درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و سه درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۳۸میلیون برگه سهم(۶۳میلیون) را  افراد حقیقی و حدود ۲۲میلیون برگه سهم(۳۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا29خرداد