۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ویژه سهامداران خگستر(۲۶خرداد) / خگستر همچنان بر مدار صعود

۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبر: 536854
ویژه سهامداران خگستر(۲۶خرداد) / خگستر همچنان بر مدار صعود

در بورس امروز خگستر باز هم رشد کرد و با اقبال خوبی از طرف معامله‌گران رو به رو شد. این نماد بازار را با صف خرید ترک کرد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت گسترش ‌سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو برای نهمین روز متوالی با سبزپوشی مواجه شد و ۳.۴درصد رشد کرد. همچنین «خگستر» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«خگستر» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده۲۴۰تومان آغاز کرد. روند خرید و فروش این سهام قیمت را به محدوده ۲۵۵تومان نیز رساند و برای دقایقی صف خرید تشکیل شد. این صف پایدار نماند و عرضه شد. معاملات متعادل ادامه یافت تا اینکه در دقایق پایانی بازار دوباره به صف خرید نشست. به این ترتیب آخرین روز هفته را با صف خرید ۴۲میلیونی ترک کرد. همچنین خودرویی‌ها امروز دومین گروه با بیشترین ورود پول افراد حقیقی بودند. این نماد نیز شاهد ورود پول پنج میلیارد تومانی شد.

سهام شرکت گسترش‌ سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۵۵۶ ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۵۷۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۵۱۸ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «خگستر» به حدود ۱۴۵میلیارد تومان رسید. همچنین اکثر خریداران سهام شرکت گسترش‌سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو را حقیقی‌ها تشکیل دادند. از طرف دیگر، حدود ۵۵۹میلیون برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۱۸میلیون سهم (۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خگستر26خرداد