۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فملی دارید، بخوانید(۲۶خرداد) / افت ۱.۴درصدی ملی مس در آخرین روز هفته

۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸
کد خبر: 536851
اگر سهام فملی دارید، بخوانید(۲۶خرداد) / افت ۱.۴درصدی ملی مس در آخرین روز هفته

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین روز معاملاتی هفته با افت قیمت مواجه و بیشترین تاثیر را بر افت شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ مانند روز گذشته سرخ‌پوش شد و ۱.۴درصد افت کرد. به این ترتیب ۸۱۱واحد از افت دو هزار و ۴۶۰واحدی بازار متعلق به این نماد بود.

معاملات امروز «فملی» متعادل و در محدوده ۱۱۹۵تومان آغاز شد. روند معاملات صعودی ادامه پیدا کرد و تا محدوده ۱۲۱۰تومان نیز رسید. اما این روند ادامه‌دار نبود و این نماد بازار را در آخرین روز معاملاتی هفته در همان محدوده ۱۱۹۵تومان ترک کرد. گفتنی است بیشترین خروج پول افراد حقیقی متعلق به گروه فلزات اساسی بود و این نماد نیز با خروج پول ۱۶میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۱,۹۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۶درصد کاهش یافته است. همچنین‌ با جابجایی حدود ۳۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با۱۱,۹۸۰ ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» از ۴۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۵۴درصد از خرید سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ توسط حقیقی‌ها انجام شد و ۴۶درصد دیگر را حقوقی‌ها خریدند. از طرف دیگر، ۳۴میلیون برگه سهم(۹۰درصد) توسط افراد حقیقی و حدود چهار میلیون برگه سهم(۱۰درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی26خرداد