۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

بیشترین ارزش معاملات سهام (۲۵خرداد) / خودرویی ها بار یک چهارم معاملات را یدک کشیدند

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 536547
بیشترین ارزش معاملات سهام (۲۵خرداد) / خودرویی ها بار یک چهارم معاملات را یدک کشیدند

امروز معامله‌گرها ۲۷۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۶.۵درصد از کل سهام ذغال‌سنگ‌ نگین‌ طبس‌ معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۵۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «خودرو»، «خگستر»، «خساپا» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۲۷۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، ایران‌ خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۲۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گسترش ‌سرمایه‌گذاری ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سیمان اصفهان (سصفها) با افت ۴۲درصدی و سهام سیمان کردستان (سکرد) با افت ۳۰درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۸۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۶.۵درصد از کل سهام ذغال‌سنگ‌ نگین‌ طبس‌ (کطبس) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۵.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۴نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.03.25

رتبه بندی ارزش معاملات 00.03.25.gif