۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۲۴خرداد) / سبزپوشی فولاد مبارکه در بورس امروز

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴
کد خبر: 536198
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۲۴خرداد) / سبزپوشی فولاد مبارکه در بورس امروز

سهام فولاد مبارکه اصفهان همانطور که آخرین معاملات روز گذشته این نماد نوید سبزپوشی می‌داد، پس از چهار روز افت متوالی با رشد ۱.۳درصدی مواجه شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، پس از تجربه چهار روز  افت متوالی سبزپوش شد و ۱.۳درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۹۸۰تومان آغاز کرد. معاملات به همین ترتیب ادامه یافت و قیمت این سهام پس از نوساناتی در محدوده ۹۹۰تومان به کار خود پایان داد. همچنین فلزات اساسی بیشترین خروج پول حقیقی‌ها را در بورس امروز داشتند و این نماد نیز شاهد ۱۲میلیارد تومان خروج پول شد.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۹۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از ۸۴میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۸۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۸۳میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۴۶درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۵۴درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۵۱میلیون برگه سهم(۶۱درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۳۳میلیون برگه سهم(۳۹درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد24خرداد