۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۲۳خرداد) / وضعیت فولاد مبارکه در بورس امروز

۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۵
کد خبر: 535880
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۲۳خرداد) / وضعیت فولاد مبارکه در بورس امروز

سهام فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود با اندکی رشد مواجه شد اما در مجموع با افت قیمت رو به رو شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز گذشته سرخ‌پوش شد و حدود ۰.۲درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۹۷۰تومان آغاز کرد. معاملات به همین ترتیب ادامه یافت و قیمت این سهام پس از نوساناتی در محدوده ۹۷۵تومان به کار خود پایان داد. همچنین فلزات اساسی دومین گروه با بیشترین خروج پول حقیقی‌ها بود و این نماد نیز شاهد ۲۰میلیارد تومان خروج پول شد.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۷۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۰.۱درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از ۵۴میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۷۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۵۲میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۳۴درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۶۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۳۹میلیون برگه سهم(۷۲درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۱۵میلیون برگه سهم(۲۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد23خرداد