۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۲۲خرداد) / شستا دوباره به زیر ۱۰۰۰تومان برگشت

۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
کد خبر: 535591
اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۲۲خرداد) / شستا دوباره به زیر ۱۰۰۰تومان برگشت

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس افت کرد و تاثیر قابل توجهی بر افت شاخص گذاشت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مانند روز کاری گذشته سرخ‌پوش شد و ۱.۳درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۰۰۰تومان آغاز کرد. در دقایق ابتدایی بازار به نظر می‌رسید روند قیمت‌ها مسیری صعودی در پیش گرفته‌اند اما طولی نکشید که قیمت این سهام به محدوده‌های پایین‌تری هدایت شد و در نهایت در اولین روز هفته در محدوده ۹۹۰تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است این نماد دومین نماد با بیشترین تاثیرگذاری بر افت شاخص کل شناخته شد(۴۶۲واحد).

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۸۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود ۲۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۹۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۲۵میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۵درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۳میلیون برگه سهم(۹۳میلیون) را  افراد حقیقی و حدود دو میلیون برگه سهم(۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا22خرداد