۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران زر ماکارون بخوانند(۱۹خرداد) / رشد قیمت غزر در آخرین معاملات

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۷
کد خبر: 534774
سهامداران زر ماکارون بخوانند(۱۹خرداد) / رشد قیمت غزر در آخرین معاملات

در بورس امروز آخرین معاملات سهام شرکت صنعتی زر ماکارون با رشد مواجه شد اما در مجموع چهار درصد افت کرد. «غزر» در نیمه دوم بازار به صف فروش نشست و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت صنعتی زر ماکارون مانند دو روز گذشته سرخ‌پوش شد و با افت چهار درصدی مواجه شد. همچنین «غزر» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

امروز معاملات غزر متعادل و در محدوده ۲۲۵۰تومان آغازشد. در نیمه دوم بازار به صف فروش نشست اما در پایان بازار این صف برچیده شد. بخش زیادی از گروه مواد غذایی به جز قند و شکر سرخ‌پوش شد. اگرچه زر ماکارون هم با افت قیمت رو به رو شد اما در آخرین معاملات خود شاهد رشد بود.

سهام شرکت صنعتی زر ماکارون در آخرین معاملات خود، عدد ۲۳,۳۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۲درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود چهار میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۲,۱۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «غزر» از رقم هشت میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۷۹درصد از سهام شرکت صنعتی زر ماکارون را حقیقی‌ها و ۲۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، اکثر برگه سهم‌ها را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

غزر19خرداد