۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۱۸خرداد) / فولاد مبارکه سرخ پوش شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱
کد خبر: 534453
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۱۸خرداد) / فولاد مبارکه سرخ پوش شد

رشد سهام فولاد مبارکه اصفهان در دومین روز معاملاتی هفته متوقف شد و تاثیر منفی قابل توجهی بر شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، برخلاف روز گذشته سرخ‌پوش شد و حدود ۰.۸درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت و بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشت(۵۸۴واحد). 

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۹۹۰تومان آغاز کرد. قیمت خرید و فروش این سهام ابتدا روندی صعودی در پیش گرفت و از محدوده ۱۰۱۰تومان نیز عبور کرد. اما دقایقی نگذشت که روند نزولی آن آغاز شد و در محدوده ۹۸۰تومان به کار خود پایان داد. همچنین «فولاد» سومین نماد با بیشترین خروج پول حقیقی بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۸۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین بیش از ۹۴میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۹۳۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۹۳میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۴۸درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۵۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۷۸میلیون برگه سهم(۸۳درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۱۶میلیون برگه سهم(۱۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد18خرداد