۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فملی دارید، بخوانید(۱۷خرداد) / ملی مس سرخ پوش از تعطیلات برگشت

۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
کد خبر: 534158
اگر سهام فملی دارید، بخوانید(۱۷خرداد) / ملی مس سرخ پوش از تعطیلات برگشت

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در اولین روز معاملاتی هفته با اندکی افت قیمت مواجه و ششمین نماد با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس شناسایی شد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ برخلاف روز کاری گذشته با افت قیمت مواجه شد و ۰.۱درصد افت کرد.

معاملات «فملی» با سبزپوشی و در محدوده ۱۲۶۰تومان آغاز شد. اما این سبزپوشی زیاد دوام نیاورد. خرید و فروش این سهام، متعادل و با یک روند نزولی ادامه پیدا کرد و در دقایقی به محدوده ۱۲۲۰ تومان هم نزدیک شد. پس از آن با رشد اندکی در محدوده ۱۲۴۰تومان بازار را در اولین روز کاری هفته ترک کرد. گفتنی است بیشترین خروج پول افراد حقیقی متعلق به گروه فلزات اساسی بود و این نماد نیز با خروج پول ۶میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۴۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.۳درصد کاهش یافته است. همچنین‌ با جابجایی بیش از ۶۱میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۴۴۰ ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» از ۷۶میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۷۶درصد از خرید سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ توسط حقیقی‌ها انجام شد و ۲۴درصد دیگر را حقوقی‌ها خریدند. از طرف دیگر، ۵۲میلیون برگه سهم(۸۴درصد) توسط افراد حقیقی و ۹میلیون برگه سهم(۱۶درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی17خرداد