۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۱۲خرداد) / فولاد مبارکه بیشترین سهم در رشد شاخص بورس را از آن خود کرد

۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۷
کد خبر: 533077
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۱۲خرداد) / فولاد مبارکه بیشترین سهم در رشد شاخص بورس را از آن خود کرد

سهام فولاد مبارکه اصفهان در آخرین روز هفته به رشد خود ادامه داد و تاثیر مثبت قابل توجهی بر شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز کاری گذشته سبز‌پوش شد و حدود دو درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۹۶۰تومان آغاز کرد. قیمت خرید و فروش این سهام روندی صعودی در پیش گرفت و آخرین روز هفته را در محدوده ۹۹۰تومان به پایان رساند. گفتنی است این نماد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت(۱۳۹۲واحد). همچنین فلزات اساسی در بازار امروز سومین گروه با بیشترین ورود پول افراد حقیقی بودند.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۸۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۲.۳درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از ۸۹میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۸۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۸۸میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۶۹درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۶۱میلیون برگه سهم(۶۹درصد) را اشخاص حقیقی و ۲۸میلیون برگه سهم(۳۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد12خرداد