۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران بانک ملت بخوانند(۱۰خرداد) / وبملت صف فروش شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳
کد خبر: 532420
سهامداران بانک ملت بخوانند(۱۰خرداد) / وبملت صف فروش شد

در پایان معاملات بورس امروز، نماد وبملت سرخ‌پوش شد و تاثیر قابل توجهی بر شاخص کل بورس گذاشت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت، پس از سه روز سبزپوشی با افت چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. همچنین «وبملت» سومین نماد با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل بود(۸۵۴واحد).

«وبملت» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۳۹۰تومان آغاز کرد. روند خرید و فروش سهام بانک ملت در نیمه اول معاملات به همین صورت ادامه یافت و در دقایقی نیز به محدوده ۳۹۵تومان نیز رسید. اما در نیمه دوم بازار به صف فروش نشست و در نهایت بازار را با صف فروش ۶۶میلیونی ترک کرد. گفتنی است بانکی‌ها در بازار امروز با بیشترین خروج پول از طرف افراد حقیقی مواجه شدند. این نماد هم از این قضیه مستثنی نبود و شاهد خروج ۳۴میلیاردی پول شد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۳,۷۹۱ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۹۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۸۲۵ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۷۳میلیارد تومان رسید. همچنین ۵۲درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و ۴۸درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۸۹میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از یک میلیون سهم (۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وبملت10خرداد