۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بیشترین ارزش معاملات سهام(۱۰خرداد) / پیشتازی شپنا و دیگر پالایشی ها در معاملات امروز

۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳
کد خبر: 532419
بیشترین ارزش معاملات سهام(۱۰خرداد) /  پیشتازی شپنا و دیگر پالایشی ها در معاملات امروز

امروز معامله‌گرها ۳۳۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۱.۸درصد از کل سهام گلوکوزان‌ معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۲۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «برکت»، «شتران»، «شبندر» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۳۳۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش ۱۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت تهران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه‌گذاری مسکن تهران (ثتران) با افت ۳۹درصدی و سهام آلومتک (فالوم) با افت ۳۱درصدی قیمت پس از بازگشایی کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۵۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۸درصد از کل سهام گلوکوزان‌ (غگل) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.03.10

رتبه بندی ارزش معاملات 00.03.10.gif