۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۱۰خرداد) / ملی مس متعادل معامله شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
کد خبر: 532413
اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۱۰خرداد) / ملی مس متعادل معامله شد

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران سرخ‌پوش شد و بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ پس از تجربه چهار روز سبزپوشی متوالی امروز با افت قیمت مواجه شد و دو درصد افت کرد. همچنین بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل به نام «فملی» ثبت شد.(۱۳۴۹واحد)

معاملات «فملی» متعادل و در محدوده ۱۲۴۰تومان آغاز شد. خرید و فروش این سهام متعادل ادامه پیدا کرد و در دقایقی به محدوده ۱۲۸۰ تومان هم رسید. در نهایت نیز در همان محدوده ۱۲۴۰تومان بازار را ترک کرد. گفتنی است گروه فلزات اساسی دومین گروه با بیشترین خروج پول افراد حقیقی و این نماد نیز شاهد ۳۱میلیارد تومان خروج پول بود. همچنین اکثر نمادهای این گروه با افت قیمت مواجه شدند.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۲۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۳.۵درصد کاهش یافته است. همچنین‌ با جابجایی ۶۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۴۶۰ ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» از ۸۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۵۸درصد از خرید سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ توسط حقیقی‌ها انجام شد و ۴۲درصد دیگر را حقوقی‌ها خریدند. از طرف دیگر، ۶۲میلیون برگه سهم(۹۷درصد) توسط افراد حقیقی و دو میلیون برگه سهم(۳درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی10خرداد