۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۵خرداد) / فولاد مبارکه سبز باقی ماند

۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳
کد خبر: 531089
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۵خرداد) / فولاد مبارکه سبز باقی ماند

سهام فولاد مبارکه اصفهان با رشد قیمت مواجه شد و تاثیر مثبتی بر شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز گذشته سبز‌پوش شد و حدود یک درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۸۹۰تومان آغاز کرد. قیمت این سهام پس از پشت سرگذاشتن نوساناتی در محدوده ۹۰۰تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است این نماد سومین نماد تاثیرگذار بر رشد شاخص کل بورس ثبت شد(۴۸۴واحد). همچنین فلزات اساسی در بازار امروز بیشترین خروج پول افراد حقیقی را به خود دید و این نماد نیز شاهد خروج پول ۱۰میلیارد تومانی بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۸,۹۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از ۶۱میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۸,۹۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۵۵میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۶۲درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۸درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۴۹میلیون برگه سهم(۸۰درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۲میلیون برگه سهم(۲۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد 5خرداد