۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

نگاهی به عملکرد ماهانه توسعه مولد نیروگاهی جهرم / افزایش تولید ۶۱۲هزار مگاوات ساعتی بجهرم در اردیبهشت ماه

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۹
کد خبر: 530573
نگاهی به عملکرد ماهانه توسعه مولد نیروگاهی جهرم / افزایش تولید ۶۱۲هزار مگاوات ساعتی بجهرم در اردیبهشت ماه

توسعه مولد نیروگاهی جهرم در دومین ماه سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۴۵۰هزار مگاوات ساعت انرژی تولید و یک میلیون و ۴۰۶هزار مگاوات ساعت به فروش رساند.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ مجموع تولید توسعه مولد نیروگاهی جهرم در اردیبهشت ماه، با افزایش حدود ۶۱۲هزار مگاوات ساعت نسبت به فروردین، به حدود یک میلیون و ۴۵۰هزار مگاوات ساعت رسید. همچنین این رقم نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته ۱۸درصد افزایش پیدا کرده است. لازم به ذکر است بیش از ۷۲۶هزار مگاوات ساعت از تولید اردیبهشت ماه توسعه مولد نیروگاهی جهرم مربوط به آمادگی تولید انرژی الکتریکی و ۷۲۳هزار مگاوات ساعت مربوط به انرژی الکتریکی این شرکت بود.

در اردیبهشت ماه، توسعه مولد نیروگاهی جهرم حدود یک میلیون و ۴۰۶هزار مگاوات ساعت از تولید خود را به فروش رساند و از این طریق در حدود ۴۱میلیارد تومان کسب کرد. گفتنی است مقدار فروش «بجهرم» نسبت به فروردین امسال، ۶۸درصد و نسبت به اردیبهشت سال گذشته حدود ۱۹درصد افزایش یافته است. همچنین نرخ فروش تولیدی‌های توسعه مولد نیروگاهی جهرم نیز در اردیبهشت ماه با افزایش مواجه شد. به این ترتیب قیمت هر مگاوات ساعت از آمادگی تولید انرژی الکتریکی این شرکت با رشد ۹۰درصدی به ۱۳هزار و ۲۶۱ تومان و قیمت انرژی الکتریکی با ۱۳درصد رشد به ۴۵هزار و ۹۸۹تومان رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بجهرم اردیبهشت